سلام به روی ماهتون به چشمون قشنگتونمیدونم همه از رویدادهای کشور بشدت خشمگینید ولی بذارید برا خودم سیاهچال درست نکنم و ب امورات روزمره م بپردازمآخر شب حبه اصرار کرد براش آب پرتقال بگیرم حوصله نداشتم م لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 19:04
ظهری رفتیم فروششگاه,حبه لججججج......میگه: آدامسِ طعم توالت فرنگی بخررررررررررررررر میون این همه هوش و ذکاوت های بینظیر و مثال زدنیم؛؛ نمیدونم چرا جغرافیام انقد ضعیفه...یعنی میگم ضعیف یه چی میشنویننننن لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 19:04
چقد اعتقاد دارین آدم به خواسته های قلبیش میرسه؟؟؟خواسته های قلب.یعنی قلبت گواهی بدهاینایی ک میخام بگم قانون نیست ولی برا من یه وختایی اینطور شدهحالا امشب میخام یه اعترافی کنم...علی فامیل شوهرخاله مه . لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 19:04
یه باری در عهد جبارسینک برا نهار خونه ی عموی مامانم دعوت شده بودیم .یه جمع 14-15 نفره.غروبش و فرداش همه از دم مریض شدیم یادمه منم دو روز تب و لرز داشتم سگ لرز میزدم تو تابستون.عمو و زن عموی مامانم ی لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 277 تاريخ: سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 19:04
شوهر آسم داره محل کارشم پر از ارباب رجوعِ ................. امروز مهربون شده بود.موقع نهار صورت حبه رو که بوسید سر راش صورت ماه منم یه ماچ کرد!!!!جلل خالق!!!بهش گفتم: مث اونایی که میخان غزل خدافظی رو لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 19:04